czwartek, 25 lipca 2013

† Hejj †

Jeju, jak mnie tu dawno nie było, ale widzę, ostatnia notka dodana 9 czerwca, więc.. Zakurzyło się tu trochę. :33 Ekhemmm, zapomniałam, że zgodziłam się również prowadzić tego bloga, więc.. Na co ja w sumie czekam?
Skoro to blog o modzie i życiu i.. Takie tam, to może wstawię tu zdjęcie fajnego zestawu, który udało mi się dzisiaj namącić :)) Może Wam się spodoba, może nie, ale cóż :>



Iii.. ? Bardzo podobają mi się te urocze creepersy (czerwono-czarne buciki underground). Bardzo modne od paru dobrych lat. Obcisłe spodnie, a raczej legginsy z jeansu.. Czapka Beanie z modnym wzrokiem i oczywiście, ta bluzeczka. Hm.. Czarny widać pasuje do wszystkiego :)))

1 komentarz:

  1. Swietny zestaw! Uwielbiam creepersy..kiedys sobie kupie:c
    Zaczelam sie zastanawiac czemu nie dodajesz postow..moze usuniesz..ale na szczescie nie<3
    zapraszam do mnie na nowego posta:))
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń